

…. zmianę komunikacji poszczególnych funkcji planów abonamentowych!
W ostatnim czasie bardzo głośno zrobiło się o poście Michała Sadowskiego (CEO Brand24), który natchniony, postanowił podzielić się z followersami, informacją o tym, jak udało się zwiększyć sprzedaż abonamentów o blisko 40%!
Do tej pory Brand24 swój plan abonamentowy prezentował w następujący sposób:
Jak widać, niedostępne opcje w danym planie zostały przekreślone, a obowiązujące – wyróżnione poprzez ikonę „check” w odmiennej kolorystyce. Prosty zabieg, który jest stosowany przez ogromną ilość programistów, którzy tworzą stronę internetową i sekcje cennika. W tym momencie z pomocą ruszył Paweł Tkaczyk, który zasugerował, że reklama danego produktu nie może pokazywać cech, których on nie posiada! A zatem jaki jest sens tworzenia reklamy produktu i pokazywania w niej „nasz produkt nie ma tego i tego”?
Po zmianie, de facto, samego wyglądu planów abonamentowych, firma zanotowała ogromny wzrost ilości sprzedanej usługi.
Przypadek ten pokazuje, jak niezwykle istotna jest sama kreacja produktu, który chcemy zaoferować naszym Klientom. Oczywiście pomijamy tu fakt, iż sam produkt musi spełniać odpowiednie wymagania wobec konsumentów! Wspomniana komunikacja produktu odgrywa istotną rolę, która w realny sposób może przełożyć się na wyniki sprzedażowe. Po raz kolejny mamy przykład tego jak istotne, z punktu widzenia firmy, stają się choćby najmniejsze szczegóły – takie, które niby są oczywiste, a jednak …
Źródło: Facebook Michała Sadowskiego
1 Komentarz. Leave new
Bardzo ciekawy case! Czekam na kolejne.